Tuesday, June 2, 2009

THANKS KAWAN...

...baru pulang dari menyambut hari jadi adik seorang kawan...

hari ni banyak mase dihabeskan bersame rakan rakan...yea, memang tu la yang sepatutnye aku lakukan bile cuti ni kan...tapi disebabkan aku mengikuti kelas pade musim cuti ni so agak padat gak la jadual... hari ni, pegi men boling dengan nurul, nadea & nabil... rakan yang sentiase bersame sejak dulu... masih ta berubah walaupun kadang kadang macam bengang sesame sendiri...

& hari ini aku banyak mendapat pertolongan rakan rakan... dalam hal na mencari barang, & juge belaja sesuatu yang baru... walaupun proses pembelajaran yang mudah itu seharusnye menjadi sangat simple... tapi disebabkan aku yang bengap kude ni, menjadikan ianya satu penyeksaan kepase si pengajar... wtv pun, thanks kawan sebab sudi na aja aku benda tu... macam sedikit loser bile kau bole buat sgt bagus tapi bile part aku buat : menjadi seperti haram... maybe sebab beginner lagi...takpe takpe... wish me luck utk beberape hari saje lagi... sgt esaited walaupun keadaan sekaran macam ta berape na baik....


nila perkare baru yang aku belaja...loser gile baru na belaja men gita skaran...

2 comments:

  1. okay la tu, dh pandai ajar aku plak. :D

    ReplyDelete
  2. hahaha lagu yang aku tau hanye satu je...tu pun mmg basic!

    ReplyDelete

thanx for ur concern :D